lördag 26 december 2015

MAEVAPHOTO12

Hoppas ni alla har haft en underbar jul! som ni kanske vet försökte jag mig på project 365 för ett tag sen, men var tyvärr tvungen att avbryta det, då det verkligen blev för mycket. Detta ledde till en paus här på sidan och på bloggen, vilket verkligen behövdes. Jag fortsatte dock tänka på saker jag kunde göra, och kom fram till att jag skulle köra ett projekt 12 vilket betyder en bild i månaden och ibland även en tutorial till denna bilden om jag finner tiden.
Jag har även bestämmt mig för att dela med mig av mina teman så ni som vill kan hänga på detta projekt, dessa teman kommer ut innan den 1 jan. och ni får mer än gärna hänga på mig, det skulle pusha både er och mig:)

Så hur gör man?
jag kommer komma ut med 12 teman inom kort, dessa teman är ganska breda dvs man kan interpretera själv i de och bygga in sin egna stil.
sedan har du en månad på dig att göra och redigera en bild, med detta tema.
Lägg sedan upp bilden på instagram och hashtagga ‪#‎maevaphoto12‬
Det skulle vara såå kul om någon eller några ville hänga på!
12 teman kommer ut innan 1 jan.
Rekomendera gärna till någon eller några ni tror skulle tycka om att vara med i detta projekt :)

 Lycka till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar